2 Şubat 2010 Salı

yüzleşme

+niye böyle yapıyorsun? niye bu tembellik?
-ne tembelliği ya ben hiç bişi yapmıyorum. ne yapıyormuşum?
+ne demek ne yapıyormuşum? şu haline bir bak, utanmasan olduğun yerde durup saatlerini geçiriceksin?
-geçiririm tabi ya çok yoruldum ben. hem geldiler işte bu ara canım hiç bir şey yapmak istemiyor.
+canım hiç bir şey yapmak istemiyor diye bir şey yok! kalk da kitap oku birşeyler yap, bütün gününü öldürüyorsun, dışarı çık!
- birşeyler yaptım zaten! bilgisayarımı temizledim, format attım. Bunlar birşeyler yapmak kategorisine girmiyor mu? kafamı toplayamıyorum işte, olmuyor.
+kafanı şuan toplamaya ihtiyacın yok zaten, dinlen! kafanı dinle azcık!
-yapamıyorum sorun orda. kafam hiç rahat değil. hiç yalnız kalamıyorum. yalnız kalmak için istanbula dönsem mi onu bile bilmiyorum.
+artık karar verebilirsin mesela? niye dönmen gerektiğini bilmiyorsun?
-belki otobüsle dönerim. hayatımı planlamaktan sıkıldım. dönersem orda da sıkılıcam. Dönmeyince burda da sıkılıyorum.
+o zaman sen herşeyden sıkılıyorsun?
-hayır herşeyden sıkılmıyorum. sanırım boş kalmaya gelemiyorum. ikinci dönem tüm boşluklarımı doldurucam.
+o zaman çok yorulmicak mısın?
- yoruluyim. şimdi yorulmicam da ne zaman yorulucam.
+ilerde yorulabilirsin. şimdi öğrencisin o kadar yorma kendini.
-cık yorucam işte. istemiyorum boş vaktim kalsın.
+sonra zora gelince ağlama ama blog köşelerinde?
-ağlamam.
+tamam arada ağlayadabilirsin?
-yok ağlamam.
+niye bu kadar canın sıkkın bu aralar?
-izmir-istanbul arasında sıkışmış kalmış hissediyorum kendimi.
+o nasıl bişi peki niye böyle hissediyorsun?
-ne kendimi buraya ait hissediyorum, ne de istanbula. İstanbula zaten hiç hissetmedim ama izmire de hissetmeyince boşluk oluyor işte.
+bunu hissetmendeki sebep nedir?
-sürekli okulla ilgili bi şeylerin olması. hep işi bişiyi çıkıyor işte. cuma teslimim bitti pazartesi ders seçimi gibi. hala da bitmedi. ben şimdi nasıl rahat oluyim? ayrıca valizimi bile yerleştirmedim.
+yoruyomu bu gidip gelmeler seni?
-hayır aslında dinlendiriyor. ya da ben kendimi kandırıyorum. bilemiyorum.
+bu sorunun özüne nasıl inebiliriz?
-ben bile içimde inemiyorum sen nasıl iniceksin?
+şansımı denedim. peki istanbula dönünce mutlu olucakmısın?
-olucam galiba, çünkü işim gücüm olucak okul falan. boşluk hiç iyi değil.
+o zaman da yoğunluktan şikayet ediceksin ama? şimdiki anın tadını çıkar bence.
-haklısın insanoğlu böyle işte, ne yapsa, hangi durumda olsa beğenmiyo.
+şimdi ne yapıcaksın?
-film izlicem. odamı geldim geleli çok ihmal ettim, onunla izlicez. alan parsons projectin eye in the sky plağının yeşil kapağıyla izlicez.
+unuttuğun birşeyler mi var?
-hep unuttuğum şeyler var, hatırlayınca çok üzülüyorum.
+ne mesela?
-yarın sabah teyzeme kahvaltıya gidicektim, benden haber bekliyordu ama aramayı unuttum. bunun gibi mesela.
+başka birşey bekliyordum yok mu?
-ah içses ah.
+sen ne olucaksın böyle ya?
-bilmem.
+hayattaki amacın ne?
-aaa ama formspringe döndürdün burayı. çok merak ediyorsan böyle şeyleri ordan konuşalım.
+tamam tamam. biraz düzeldin mi?
-eh düzeldim sayılır. yine aynıyım gerçi moralini bozmak gibi olmasın.
+benim niye moralim bozulsun canım, senin moralini düzeltelim dedik olmadıysa napalım.
-yok yok oldu gibi ya. daha iyiyim. mesela yarın ne zaman istanbula gidicem bunu düşünüp bilet alıcam. ya da almıcam belki otobüsle giderim. hayatımı planlamaktan sıkıldım.
+haydaaaa e en başta yazdığın cümleye geldik?
-e ama ben bunu zaten 3 hafta önce de söylüyodum?
+peki madem. iyisin dimi?
-iyiyim iyiyim. Javier Bardem izlicem, içimdeki deniz. gel birlikte izleyelim.
+yok ben sen izlerken uyucam. yoruluyorum senin yerine düşünürken.
-hadi canım ne zaman düşündün ya?
+düşünürüm ben, hem düşünüyorum.
-ne zaman mesela?
+annene kızdın ya geçenlerde gereksiz yere. içinden neler geçiyodu duymadın mı?
-duydum.
+utanmadın mı?
-utandım.
+o zaman bi daha yapma beni de yorma.
-tamam...
+anlaştıysak daha akıllı ve uslu bir kız olucaksan ben gidiyorum?
-tamam olurum herhalde ya.
+olurum herhalde yok?
-tamam olurum.
+agresiflik yapıp evde olay çıkarıyım deme. sonra bu zamanlarını ararsın.
-tamam yaaa duygusallığa bağlama hemen.
+duygusallığa falan bağlandığım yok, biliyosun sen de arıcağını.
-tamam biliyorum arıcam. hadi git artık.
+gelirim yine?
-gel zaten arada. sevdim ben böyle yüzleşmeyi.
+iyi bak, uslu bi kız ol tekrar gelene kadar.
-e ama uslu olursam gelmezsin ki?
+....
-tamam uslu olcam. görüşürüz.


sıkıntımı attım. ilginç bir yöntem oldu ama attım. insanın kendisiyle yazışması iyi bir durum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder