29 Mayıs 2010 Cumartesi

bonşef

üşengeçliğin bu kadarı mı denilecek biliyorum ama değil! bazen saatlerce bilgisayarın başından kalkamadığım zamanlar oluyor ve açlığımı en son dakikasında hissettiğim için bir yere kafayı koyup sızmadan önce bir şeyler yemem gerektiğini farkediyorum. işte tam bu anda 5 dakika içinde mideme yiyecek inmesi gerekiyor ama hazırlamak vs. zor geliyor. işte bu haftasonu da bu hikayelerden biriyle karşılaşmamak için bunu aldım!
açıp üzerine 2 delik açıyorsunuz, mikrodalgaya atıyorsunuz ve 2 dakika içinde hazır. plastik kapta falan ama özel üretilmiş bir şey olmuyormuş(?).
yani aslında fena değil, yenebilir demeyi çok isterdim. önce kendimi kandırdığım için böyle yazıcam diye düşünmüştüm lakin açlığımdan fena değil gibi gelen bu şey, aslında pek de iyi değil... ya üf bildiğin kötü işte!!

benim gibi yapmayın, üşenmeyin gidin makarna koyun bişi yapın.
bu kadardı. yet kampındayım bay bay.

2 yorum:

  1. Geçen gün migrosa gittim. Alışveriş yaparken daha evvel denediğim bonşef ürünlerinden almak istedim. Reyon görevlisi "Artık gelmiyor" dedi. Ne oldu allah aşkına ?

    YanıtlaSil
  2. bilmem belki de gerçekten kötü olduğu ve satılmadığı için artık üretmekten vazgeçmişlerdir?

    YanıtlaSil