3 Eylül 2010 Cuma

Eylül 2010

şimdi bu ay içerisinde nerede bu tarihi görsem aklıma hep başkası gelecek.
9 aydır bekle bekle, git gel karın sev, kımıldadı mı, tekme mi attı diye düşün düşün. sonra gelsin tosuncuk, bütün ilgiyi alsın, tahtımı kapsın. oldu mu Eylül?

'hadi yine iyisin Eylülcüm, halan seni sevdi. Dün pek dikkat ettim, mavileri giydim. gözlerini daha gelir gelmez açıcağını bildim, herkesi incelerken en çok bana dikkat edeceğini tahmin ettim. 2 eylül dedim, 2 eylül'de geldin. beni hiç üzmedin, teşekkür ederim. hadi büyü de İstanbul'a gidelim.'

4 yorum:

  1. hayırlı olsun darısı başıma diyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürlerr darısı başına gerçekten=)

    YanıtlaSil
  3. hiiiiii yeriiiiim yeaaa büyüsün de onu görmeye geleyim istanbul'a hatta niye bekliyorum ki küçükken izmir'de göreyim =)

    YanıtlaSil
  4. ah ben şimdi bunu okudum.
    yine gözümde ıslaklık oldu falan.
    nolcak benim bu bebekli her şeye ağlamam...
    yok yok, zamanı gelmiş.

    YanıtlaSil