29 Aralık 2009 Salı

çok kolay siz bile oynayabilirsiniz

sanırım hayatımdaki ilk gerçekçi sunumumu yaptım.
the marmara otelinin konferans salonlarından birinde, belimden bağlanmış mikrofon ve elimde slayt geçici kumanda şeysi(uu çok havalı) ile janssen-cilag firmasının çalışanlarına, slayt sırasında elimdeki çocuk kutu oyununu gösterip "çok kolay siz bile oynayabilirsiz" dedim. güldüler, o kadar heyecanlıydım işte. bıcır bıcır konuştum anlattım bişiler.

işin aslı toplum gönüllülerinin beyaz şapkalar projesine sponsor olmuşlar, biz de bu projeyi 2 yıldır uyguladığımız için anlattırıcak gönüllüye ihtiyaç duyulmuş ben de öyle gittim.

projeyle ilgili apayrı şeyler hissettim oraya değinemiyorum bile. sanki proje büyümüş büyümüş de artık sponsorlu büyük adam olmuş gibi, bizim yapmak istediğimiz maddi sıkıntıdan yapamadığımız herşeyi yapıcaklar gibi. bütçesinde çocuklara beyaz şapka bastırmak bile var. gel de için gitmesin. ne uğraşmıştık da olmamıştı ya.

garip bir gündü geldi ve geçti.

izmir bekler gidiyim ben bi yarın gelcem sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder