12 Ocak 2012 Perşembe

-böyle inanmıştım, böyle inandırmıştı. ama kim olursa olsun ne zaman olursa olsun ihtiyacım olduğunda yanımda olacak sandım.
+  insanlara güvenmemeyi de böylece öğrenmiş oldun.
-ben bi tek ona güvenebilmiştim zaten
seversen bağlanırsın umut beslersin ve sonu hep hayal kırıklığıdır. hep diyorum. "dene bakalım. olmuyorsa zorlama"
- neden?
+  insanız çünkü insan hata yapar. ihanet eder, yalan söyler, aldatır. Bu yüzden güvenmezsin, inanmazsın, sevmezsin.
-  o kadar da kötü değil işte herkes!
+  herkes o kadar kötü.
-  yanında olur ama, ihanet de etse yalan da söylese aldatsa da, yanında olur.
+  ha bir de yanında olmaz ı ekle o listeye.
 yanında olmak böyle bir şey değil ama aldatmak gibi ihanet etmek gibi yalan söylemek gibi değil. Onlar hep insani hatalar, suçlar.. hissetmek, yanında olduğunu bilmek...bu öyle bir şey değil.
+  o daha bilinçli insana dair daha fena bir ayrıntı.
-  değil öyle olmamalıydı.
+  öyle.
- üzülüyorum ben ama, insanlar kötü diye üzüntümü geçirecek miyim?
+Evet, beklentiye girersen insana dair bu riski göze almışsın demektir.
-  ama bu riski alırken bunun böyle bir şey olduğunu bile bilmiyorum, ne demek onu bile bilmiyordum.
+  öğrenmiş oldun.
-  hep yanımda olur sanıyordum.


*alıntı

1 yorum:

  1. bence de çok uzadı artık. görüşeceğiz zaten. yorumlar da silinmeli, yakışmıyor bu yazıya.

    YanıtlaSil